Sapete cumu fà buttigli di vetru?

U prucessu di produzzione di buttiglie di vetru include principalmente: pre Pre-trasfurmazione di a materia prima. Sfracicà e materie prime in quantità (sabbia di quarzu, soda, calcariu, feldspar, ecc.) Per asciugà e materie prime umide, è rimuovere e materie prime contenenti ferru per assicurà a qualità di u vetru. ② Preparazione di materiali batch. ③ Fusione. U materiale batch di vetru hè riscaldatu à alta temperatura (1550 ~ 1600 gradi) in u fornu di a piscina o in u fornu per falla furmà un vetru liquidu chì hè uniforme, senza bolle, è risponde à i requisiti di stampatura. ④Furmazione. Mette u vetru liquidu in a muffa per fà i prudutti di vetru di a forma necessaria, cume piatti piatti è vari utensili. ⑤ Trattamentu termicu. Attraversu a ricottura, a tempura è altri prucessi, u stress, a separazione di fase o a cristallizazione in u vetru hè eliminatu o generatu, è u statu strutturale di u vetru hè cambiatu.

 

8777e207

 

Prucessu di Pruduzione
Prima, u muffu deve esse cuncipitu è ​​fabbricatu. A materia prima di vetru adopra a rena di quarzu cum'è materia prima principale, è altri materiali ausiliari sò fusi in un liquidu à alta temperatura, è dopu iniettati in a muffa, raffreddati, tagliati è temperati per furmà una buttiglia di vetru. E buttiglie di vetru anu generalmente segni rigidi, è i segni sò ancu fatti di forme di muffa. Sicondu u metudu di fabricazione, a furmazione di buttigli di vetru pò esse divisa in trè tippi: soffiamentu manuale, soffiamentu meccanicu è stampu per estrusione. Sicondu a cumpusizioni, i buttigli di vetru ponu esse divisi in i seguenti tipi: Prima, vetru di soda, secondu, vetru di piombu, terzu, vetru borosilicatu
E materie prime principali di e buttiglie di vetru sò minerale naturale, petra di quarzu, soda caustica, calcariu, ecc. E buttiglie di vetru anu un altu gradu di trasparenza è resistenza à a currusione, è ùn cambieranu micca e pruprietà di i materiali quandu sò in cuntattu cù a maiò parte di i chimichi. U prucessu di fabricazione hè simplice, a forma hè libera è cambiante, a durezza hè grande, hè resistente à u calore, pulita, faciule da pulisce, è pò esse aduprata ripetutamente. Cum'è materiale d'imballu, e buttiglie di vetru sò aduprate principalmente in cibu, oliu, alcolu, bevande, cundimenti, cusmetichi, è prudutti chimichi liquidi, ecc., È sò largamente aduprati.

 


Tempu di posta: 28-Jun-2020